Ochrona Kupujących

Ochrona kupującego

Czym jest ochrona kupujących?

Ochrona kupujących to zestaw gwarancji dostarczonych przez AliExpress.com, który umożliwia kupującym dokonywanie zakupów z ufnością na naszej stronie internetowej.

Jesteś chroniony, gdy:

  • Zamówiony przedmiot nie dotarł w terminie obiecanym przez sprzedającego.
  • Otrzymany przedmiot nie był zgodny z opisem.
  • Przedmiot, który otrzymałeś, który miał być autentyczny, był fałszywy.

Kto jest uprawniony do ochrony kupujących?

Tylko kupujący, którzy zakupili przedmioty na AliExpress.com, kwalifikują się do ochrony kupującego. 
Wszelkie płatności dokonywane bezpośrednio na rzecz sprzedającego poza AliExpress.com nie są przez nas chronione. Jeśli sprzedawca poprosi Cię o dokonanie płatności bezpośredniej (np. Za pośrednictwem PayPal lub przelewu bankowego), niezwłocznie zgłoś to do nas.

Aktualne akceptowane płatności na AliExpress.com obejmują:

  • pokaz
  • karta MasterCard
  • QIWI
  • Western Union
  • Przelew bankowy

Możesz także płacić za pomocą wybranych kart debetowych, w tym: 
Maestro

  • Nauczyciel

Kiedy jestem chroniony przez ochronę kupujących AliExpress?

Kiedy zamówiony przedmiot nie dotarł w terminie obiecanym przez sprzedającego. 
Kiedy przedmiot, który otrzymałeś, nie był zgodny z opisem. 
Kiedy przedmiot, który otrzymałeś, był autentyczny, był fałszywy. 
Zobacz więcej

Następujące przypadki nie są objęte ochroną kupującego:

Nielegalne obciążenia karty kredytowej. Jeśli zauważysz jakąkolwiek opłatę na swoim koncie, której nie autoryzowałeś, zgłoś to firmie wydającej kartę kredytową. 
Zamówienia lub płatności dokonywane poza AliExpress.com. 
Twierdzi, że przedmiot nie został dostarczony, gdy zapisy firmy przewozowej wskazują, że to 
roszczenia, że ​​przedmiot nie jest zgodny z opisem, gdy sprzedawca może udowodnić, że tak jest. 
Przedmioty, które zostały dostarczone i są zgodne z opisem, ale kupujący już nie chce. Jeśli jednak sprzedawca zaoferuje gwarancję „Extra Returns”, nadal będziesz chroniony.

Nie jestem zadowolony z produktu. Co mogę zrobić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz otworzyć spór przed zamknięciem zamówienia. możesz wykonać poniższe kroki, aby otworzyć spór:

1. Zaloguj się do sekcji „Moje zamówienia” na koncie AliExpress. 
2. Zlokalizuj odpowiednie zamówienie. 
3. Kliknij przycisk Otwórz spór. 
4. Złóż wniosek o zwrot. 
Zaleca się otwarcie sporu przed upływem terminu lub zamówienie zostanie wysłane zakończone zwolnieniem płatności do dostawcy.

Ponadto możesz mieć otwartą komunikację ze swoim dostawcą i uzgodnić rozwiązanie wzajemnego zwrotu. Aby skontaktować się z dostawcą, możesz przejść do strony szczegółów produktu lub sklepu i kliknąć Kontakt teraz, aby wysłać wiadomość. Możesz także kliknąć Czat teraz! rozmawiać w czasie rzeczywistym z dostawcami, którzy korzystają z naszego komunikatora internetowego TradeManager.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO - PODAJ SWÓJ EMAIL